The word is out! Vanaf heden zullen wij alle social media activiteiten van Dr. Oetker Pizza gaan verzorgen. Wij hebben er zin in, want iedereen weet: Pizza = Life!
Afgelopen tijd hebben we een contentstrategie ontwikkeld waarmee we Dr. Oetker het meest geliefde merk in social pizzaland hopen te maken. Hierbij willen we alle submerken positioneren via één nieuw pizzaplatform. Met humoristische en interactieve content gaan we de jongere doelgroep op een vernieuwende manier aanspreken. De focus ligt hierbij op Instagram (@DrOetkerPizza_NL). Hou het in de gaten, volg het kanaal, want we gaan deze maanden knallen!
Stefan van Lint, senior brand manager Pizza vertelt: ‘Van het flirterige Ristorante, het brutale Big Americans tot het traditionele van Casa di Mama, zie dat maar samen te brengen op één pizzaplatform. Lijm Amsterdam heeft met hun creatieve invulling laten zien dat het kan. Dit pizzaplatform is een uitstekende aanvulling op onze above the line campagnes. Opvallend, actueel en grappig, alles voor de pizza fans van nu.’