Waanzin op de Markt

Door de waanzin op de huizenmarkt maken mensen vluchtige en ingrijpende beslissingen bij het kopen van een huis. Wij vroegen ons af: hoe gek kunnen we kopers krijgen tijdens een ramp van een bezichtiging?

 

In de campagne Waanzin in de Markt ontwikkelden we als hero: WaanzinWoning, een candid film waarin we testten hoe ver we woningkopers konden krijgen tijdens de meest bizarre bezichtiging van hun leven.

Als tweede hub laag in de campagne ontwikkelden we het format WaanzinWoorden. Hiervoor gingen we de straat op voor een potje Lingo met bizarre vaktermen. Wegens succes gaan we voor een tweede ronde!

Marise Sperling
Projectmanager merkcampagnes en contentstrategie
“Sinds begin 2018 werken wij samen met Lijm, en dat bevalt hartstikke goed! Ze bruisen van creativiteit, zijn flexibel, zoeken altijd naar het beste resultaat, luisteren goed en werken snel. Eén van de toppers was de campagne voor Hypotheken. Met inspirerende video’s hebben ze ons én onze volgers echt verrast.”