Tefal: Week Zonder Vlees & Zuivel

Voor Tefal en de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel creëerden we een influencer campagne 🌱

Het doel van de campagne

Mensen inspireren om hun dieet te diversifiëren en creatief te worden met vlees- en zuivelvrije maaltijden gedurende een week. De perfecte samenwerking, want Tefal had de juiste producten om het initiatief te promoten! Zoals de OptiGrill 4-in-1, waarmee een breed scala aan gerechten mogelijk is met slechts één apparaat. Denk aan: zoete en hartige recepten, grillen, bakken, ovenschotels en complete maaltijden. 🍽️🔥

We voerden een influencer-campagne uit via Join, met 3 influencers binnen bepaalde voedselcategorieën. Het doel was om mensen te inspireren om te grillen, bakken en koken zonder vlees, vis en zuivel, en te laten zien dat een vegetarische of veganistische maaltijd creatief en gevarieerd kan zijn zonder veel tijd en moeite. 👩‍🍳✨

Resultaten

🚀 17.015 impressies (inclusief weergaven)

🚀 3.805 interacties

🚀 Een gemiddelde interactieratio van 4,73% voor influencer-content

🚀 10.595 impressies met AO-content

🚀 Een gemiddelde interactieratio van 11,99% voor AO-content

Video’s van @anne.funhealthyfood & @meladolcevita