Onbezorgd 2018

Hoe overtref je iedere nieuwjaarsgroet en laat je zien dat je door het vuur gaat voor je klanten? Dan stuur je 160.000 gepersonaliseerde trailers voor een ‘Onbezorgd 2018’ zodat iedereen weet dat ze op je kunnen rekenen!

Tijdens de feestdagen is het bij de leukste bank van Nederland traditie om iets persoonlijks terug doen voor alle klanten. Hoe geven we alle 160.000 klanten een extra warm gevoel te geven tijdens de feestdagen?

We pakken helemaal uit en maken een spectaculaire trailer met de kijker zelf in de hoofdrol! In een over the top actiekomedie, gespeeld door Knab medewerkers ziet de klant wat er allemaal achter de schermen gebeurt om ervoor te zorgen dat hij/zij onbezorgd 2018 door zal komen.

De video is 160.000 gepersonaliseerd naar elke individuele klant gestuurd en de campagne won Goud voor “Single Shot’ bij de DDMA awards!

 

BLOOPERS

Anne Ruth Groen
Manager Merk & Communicatie
'Dit was een van de hoogtepunten van 2017. Meteen nadat Lars en Lorenz hun concept presenteerden ontstond er een fantastische chemie. Deze samenwerking zorgde niet alleen voor een fantastische film, maar voor een enorme interne trots. Iedereen stond te stuiteren van energie! En dat kun je echt zien aan het eindresultaat. Inmiddels heb ik de film 32 keer gezien en ik vind 'm nog steeds fantastisch!'