De favoriete bank van 208.045 zzp’ers
Knab is dé bank voor zzp’ers en heeft veel blije klanten en reviews. Een campagne met echte aanbevelingen in de hoofdrol was daarom de perfecte combinatie van dit sociale bedrijf en Lijm.
De campagne plaatst echte klanten en vergelijkingswebsites waar Knab als favoriet wordt genoemd in de schijnwerpers. Het belangrijkste aspect van deze campagne is dat Knab als favoriete keuze wordt gedeeld door 208.000 zzp’ers.
We ontwikkelden een campagne waarin echte klanten de hoofdrol speelden. De vier zzp’ers die hierin te zien zijn, zijn geen acteurs maar daadwerkelijke klanten van Knab. We hebben gekozen voor echte klanten om authenticiteit, diversiteit en de nadruk op de verschillende branches die Knab ondersteunt te benadrukken. De meest geloofwaardige beoordelingen komen rechtstreeks van de bron, en daarom spelen ze een centrale rol in de campagne.
In elke video van de campagne staat 1 persoon centraal die zich uitspreekt over het klant-zijn bij Knab. Dit zorgt voor diepgang in de beoordeling van Knab op het gebied van prijs, gemak, volledigheid en service. Daarnaast ligt een focuspunt in de campagne ook op de eerste stap in het ondernemerschap.