Social strategie

Samen met Aegon maken we Nederland steeds beter met geld! Want je bent niet de enige die er liever niet mee bezig is, het liever uitstelt of helemaal geen overzicht heeft. Dat kan beter en daar helpen we graag bij!

Aegon heeft als doen mensen financieel gelukkiger te maken: Goed met Geld noemen we dat. Deze strategie voor de komende tijd komt ook op social tot leven in verschillende content rubrieken onderverdeeld in hero, hub en hygiene lagen. Geld of uberhaupt financieen is natuurlijk niet per se een leuk onderwerp. Daarom helpt Lijm Aegon deze content leuker en begrijpelijker te maken door  ‘Goed met geld’ door te vertalen in meerdere interessant en social proof formats. Zo maken we de doelgroep dus écht Goed met Geld.

Marise Sperling
Projectmanager merkcampagnes & contentstrategie
“Sinds begin 2018 werken wij samen met Lijm, en dat bevalt hartstikke goed! Ze bruisen van creativiteit, zijn flexibel, zoeken altijd naar het beste resultaat, luisteren goed en werken snel. Eén van de toppers was de campagne voor Hypotheken. Met inspirerende video’s hebben ze ons én onze volgers echt verrast.