Honey let’s talk Money

Praten over geldzaken terwijl je verliefd bent? Het is een taboe en je doet het liever niet. Terwijl je elkaar juist dan nog iets gunt en je zo een hoop ellende kunt besparen!

Partners kunnen financieel leiden wanneer men uit elkaar gaat of iemand overlijdt. Aegon wil mensen bewust maken en helpen met zaken waar ze liever niet over praten. Eerder en vaker met elkaar in gesprek gaan over geldzaken, ook dat is liefde.

In het format ‘Honey Let’s Talk Money!’ gaan koppels met elkaar in gesprek aan de hand van een kaartspel over geldkwesties. Als kijker word je geconfronteerd met herkenbare onderwerpen die we bespreekbaar willen maken. Het spel is ook echt te verkrijgen via de website van Aegon. Het format is wegens succes verlengd en het aantal downloads van het kaartspel overtrof alle verwachtingen!

Marise Sperling
Projectmanager Merkmanagement en Contentstrategie
“Sinds begin 2018 werken wij samen met Lijm, en dat bevalt hartstikke goed! Ze bruisen van creativiteit, zijn flexibel, zoeken altijd naar het beste resultaat, luisteren goed en werken snel. Eén van de toppers was de campagne voor Hypotheken. Met inspirerende video’s hebben ze ons én onze volgers echt verrast.”