Wat is er nou gezelliger én lekkerder dan een barbecue wanneer de temperaturen beginnen te stijgen? Met de campagne Buitenkansjes maakten we voor DIRK heerlijk(e) zomerse content.
Als onderdeel van de Buitenkansjes campagne ontwikkelden we een aantal formats, waaronder de Barbecue Budget Battle. Om de DIRK bezoekers dit jaar wat extra inspiratie te geven voor op de barbecue vulden we verschillende rode DIRK tassen met allerlei heerlijke BBQ producten. Vervolgens ging de kok ermee aan de slag en bereidde een aantal volledige BBQ-buffettafels. Aan bezoekers van Facebook de vraag om de totale kosten van de tassen te schatten, om zo kans te maken op de DIRK barbecue barrel en BBQ tegoed. Wie wil dat nou niet?
De campagne bereikte meer dan 500.000 personen en had meer dan 50.000 betrokkenheidsacties.
Martijn Wester
Manager Social Media
“Samen met Lijm hebben we 4 ontzettend toffe en goed ontvangen BBQ Budget Battle video’s gemaakt! Op een leuke, makkelijke en directe manier hebben ze ons een hoop werk uit handen genomen en zich snel aangepast naar de werk- en denkwijze van Dirk.”